Najbliższe terminy warsztatów 21.11.2018 Katowice/27.11.2018 Warszawa/27.11.2018 Wrocław
Inwestowanie w rozwój ludzi przestaje być jedynie sloganem, a staje się narzędziową praktyką. Celem warsztatu jest prezentacja innowacyjnego podejścia do zarządzania szkoleniami w organizacji.
Udział w szkoleniu daje znacznie większe szanse, aby proces rozwojowy dał namacalne owoce "biznesowi". Metodyka zarządzania projektem szkoleniowym wypracowana na bazie Modelu SEB/SEA© daje możliwość odpowiedzi na pytanie: "Jak szkolenie wpłynęło na rezultaty biznesowe firmy"?
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Pracowników i menedżerów działów szkoleń i rozwoju
- Pracowników i menedżerów działów HR,
- Trenerów, którzy są odpowiedzialni za projektowanie procesów szkoleniowych,
- Osób, które chcą się rozwijać, jako HR Biznes Partner
- Menedżerów zorientowanych na efektywne zarządzanie swoimi zespołami
Po warsztatach uczestnicy będą potrafili:
- Zdefiniować biznesowy wymiar celów szkoleniowych
- Dokonać analizy potrzeby szkoleniowej, jako potrzeby wsparcia biznesu
- Zaplanować całościowy plan doskonalenia efektywności swojej polityki szkoleniowej
- Zaplanować całościowy proces ewaluacji efektywności szkolenia na wszystkich poziomach Kirkpatricka
- Zaprojektować narzędzia wsparcia efektywności fazy wdrażania kompetencji na stanowisku pracy
- Zaplanować wzmocnienie swojego wizerunku HR, jako partnera biznesowego
Program
1. Szkolenie to proces, a nie wydarzenie - Jak zobaczyć jasne powiązanie między spotkaniem na sali szkoleniowej a poprawą wyników przedsiębiorstwa?
- Poznasz Łańcuch Wpływu, określający mechanikę generowanie rezultatu biznesowego w projekcie szkoleniowym
- Odkryjemy Kluczowe Bariery dla efektywności biznesowej szkolenia i narzędzia pozwalające je pokonać
2. Świat biznesu a świat szkoleń - Jak definiować cele szkoleniowe, by nie pozostawiały wątpliwości, że szkolenie to inwestycja a nie koszt?
- Poznasz metodykę stawiania celów szkoleniowych wg Modelu Kirkpatricka
- Nauczysz się wyznaczać cele szkoleniowe powiązane z biznesem i określać metody ewaluacji szkolenia
- Poznasz przykłady wyznaczonych celów z innych organizacji
3. Analiza potrzeby szkoleniowej a analiza potrzeby biznesowej uwarunkowanej rozwojem kompetencji - Jak zaprojektować szkolenie skazane od samego początku na efektywność biznesową?
- Nauczysz się jak wspierać potrzeby biznesu poprzez działania rozwojowe
- Nauczysz się analizować potrzebę szkoleniową, aby powstający na jej bazie projekt szkoleniowy był inwestycją a nie kosztem
- Wymienisz się doświadczeniami o różnych metodach pogłębionej analizy potrzeb
4. Zmiana zachowań, ważniejsza dla biznesu niż zdobywanie wiedzy i umiejętności - jak przeorientować i wzmocnić narzędziowo proces szkoleniowy, żeby „wycisnąć” z niego wartość dodaną dla organizacji
- Poznasz standard procesu szkoleniowego nastawionego na rezultaty biznesowe
- Dowiesz się, gdzie stawiać akcenty, aby szkolenie było efektywne dla firmy
- Dowiesz się, jakie narzędzia mogą wspierać efektywność biznesową działań rozwojowych
- Dowiesz się, jaką rolę odgrywają poszczególni interesariusze procesu i jak budować partnerstwo na rzecz szkoleń
5. Ewaluacja szkoleń - "jeśli czegoś nie możesz zmierzyć, nie możesz tym zarządzać" W. Edwards Deming
- Poznasz Model SEB© - narzędzie do kompleksowej ewaluacji szkoleń na wszystkich poziomach Kirkpatricka
Warsztat jest przeznaczony dla czytelników Kompendium Zarządzania Szkoleniami. Jeśli chcesz dołączyć do tego grona skorzystaj z wydawnictwa PSTD: http://pstd.org.pl/index.php/landing-page-2
ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ:
21.11.2018 Katowice https://218424-sebkatowicekopia1kopia2kopia1.evenea.pl/
27.11.2018 Warszawa https://wawaseblistopad.evenea.pl/
27.11.2018 Wrocław https://wrocseb.evenea.pl/