Projekt, jako inicjatywa rynkowa PSTD, będzie co roku szeroko promowany na rynku HR. Poniższe, wybrane przykładowo działania komunikacji marketingowej stanowią tez platformę promującą absolwetnów Szkoły HRD BP, jako trenerów pracujących w Standardzie HRD BP.
- Promocja projektu w trakcie licznych wydarzeń dedykowanych do środowiska HRD, m.in.:
- Konferencje Rozwiązania HR - Wolters Kluwer
- Cykl seminariów regionalnych w całej Polsce zakończony Targami Usług Szkoleniowych i Doradczych - PSTD
- Konferencje HR Przy Kawie – Wiedza i Praktyka,
- Konferencje HR Factor - HR News,
- Konferencje Lato HR – Inwenta,
- Kongresy Kadry – Nowoczesna Firma,
- Konferencje Quo Vadis Szkolenia – PSTD & Akademia Leona Koźmińskiego
- kilkanaście kolejny w trakcie ustalania.
- Akcje mailingowe, m.in.: do bazy członków Stowarzyszenia PSTD, do bazy uczestników Badania Benchmarków TDI, do bazy użytkowników portalu HRPolska.pl
- Informacje na grupach dyskusyjnych GoldenLine (moderowanych przez PSTD)
- Informacje na fanpage’u Stowarzyszenia PSTD oraz fanpage’u Badania Benchmarków TDI
- Artykuły w czasopismach branżowych HR, m.in. Personel PLUS, Personel i Zarządzanie, Benefit,
- Kampanie banerowe na portalach branżowych HR; m.in. HRStandard, HRNews.pl, HRPolska.pl
- Artykuły na portalach branżowych: m.in. HRStandard, HRNews.pl, HRPolska.pl
- Spotkania: Członków Stowarzyszenia PSTD, Klubu Coacha w Warszawie, regionalnych Klubów Trenera MATRIK,
- Promocja i pozycjonowanie strony Standardu HRD BP.