Zjazd 1. Wprowadzenie do projektu HRD BP i poznanie Procesu i Narzędzi

Na tym zjeździe każdy Uczestnik:

  • pozna szczegółowy program sesji narzędziowych i specyfikę pracy w Inkubatorze HRD BP
  • otrzyma wszystkie materiały startowe i informacje organizacyjne
  • pozna całą kadrę Moderatorów, prowadzących Inkubator
  • określi swoje indywidualne cele
  • weźmie udział w Warsztacie Bazowym Metodologii SEB, by poznać specyfikę wszytskich narzędzi efektywności biznesowej szkoleń

Zjazd 2. Narzędzia Analizy Potrzeb Szkoleniowych

Na tym zjeździe każdy Uczestnik:

  • wypracuje Narzędzie do Prediagnozy na etapie sprzedażowego rozpoznawania potrzeb klienta,
  • opracuje własne Narzędzie Analizy Projektowe
  • wypracuje własne Narzędzia Analizy Uwarunkowań Biznesowych dla oferowanych przez siebie szkoleń
  • weźmie udział w sesji konfrontacji z rynkiem; spotkanie z Decydentami HR i Szefami firm szkoleniowych

Zjazd 3. Partnerstwo biznesowe oparte o cele

Na tym zjeździe każdy Uczestnik:

  • stworzy Mapę Oddziaływania Biznesowego dla szkoleń ze swojej oferty
  • przygotuje propozycje Tabel Celów do swoich trzech kluczowych tematów szkoleniowych do wykorzystania sprzedażowego
  • przygotuje trzy propozycje swoich Programów Szkoleniowych w Formacie Oddziaływania Biznesowego
  • weźmie udział w sesji konfrontacji z rynkiem; spotkanie z Decydentami HR i Szefami firm szkoleniowych

Zjazd 4. Budowanie motywacji i ewaluacja projektów szkoleniowo-rozwojowych

Na tym zjeździe każdy Uczestnik:

  • wypracuje własny Pakiet Komunikacji do Odprawy Przedszkoleniowej
  • opracuje Narzędzia Ewaluacji Progresu Kompetencji i Oceny Zmiany Behawioralnej
  • opracuje Excelowy format prognozowania szacunkowej rentowności oferowanego projektu szkoleniowo-rozwojowego - ROI
  • weźmie udział w sesji konfrontacji z rynkiem; spotkanie z Decydentami HR i Szefami firm szkoleniowych

Zjazd 5. Personal branding i sprzedaż własnych usług

Na tym zjeździe każdy Uczestnik:

  • opracuje propozycję Kontraktu szkoleniowo-rozwojowego typu „success fee” i Format Raportowania o Rezultatach Biznesowych Szkolenia
  • opracuje indywidualną, pragmatyczną strategię promowania siebie jako eksperta i sprzedaży swoich usług na własnym rynku docelowym
  • stworzy precyzyjny harmonogram własnych działań sprzedażowo-promocyjnych na okres 12 miesięcy od ukończenia Inkubatora
  • opracuje koncepcję budowania swojego partnerstwa biznesowego
  • weźmie udział w sesji konfrontacji z rynkiem; spotkanie z Decydentami HR i Szefami firm szkoleniowych

Zjazd 6. Egzamin i zamknięcie

Na tym zjeździe każdy Uczestnik:

  • dokona profesjonalnej prezentacji „sprzedażowej”, w formie „Obrony” swojej oferty, z otwartym zaproszeniem skierowanym do całego rynku usług szkoleniowo-rozwojowych; prezentacja będzie zawierać wszystkie wypracowane przez siebie narzędzia i wizualizacje ofertowe

Na Obronę zostaną zaproszeni szefowie działów HR, media branżowe, szefowie firm szkoleniowych i doradczych oraz przedstawiciele całego rynku szkoleniowego. Obrony będą promowane w oparciu o szeroko zakrojoną kampanię marketingową PSTD.
Audytorium Obrony będzie miało możliwość uczestnictwa bezpośrednio lub on-line za pośrednictwem portalu webinarowego.

Rekomendacje klientów

  • Animex-logo
  • ghelamco

  • indeks
  • ing
  • logo welcome
  • UMWawa

Partnerzy medialni

logo-hr-polska.png

Partnerzy instytucjonalni

      logo K2Training www     logo 2CCcedoz