Zjazd 1. Wprowadzenie do projektu HRD BP i poznanie Procesu i Narzędzi
Na tym zjeździe każdy Uczestnik:
- pozna szczegółowy program sesji narzędziowych i specyfikę pracy w Inkubatorze HRD BP
- otrzyma wszystkie materiały startowe i informacje organizacyjne
- pozna całą kadrę Moderatorów, prowadzących Inkubator
- określi swoje indywidualne cele
- weźmie udział w Warsztacie Bazowym Metodologii SEB, by poznać specyfikę wszytskich narzędzi efektywności biznesowej szkoleń
Zjazd 2. Narzędzia Analizy Potrzeb Szkoleniowych
Na tym zjeździe każdy Uczestnik:
- wypracuje Narzędzie do Prediagnozy na etapie sprzedażowego rozpoznawania potrzeb klienta,
- opracuje własne Narzędzie Analizy Projektowe
- wypracuje własne Narzędzia Analizy Uwarunkowań Biznesowych dla oferowanych przez siebie szkoleń
- weźmie udział w sesji konfrontacji z rynkiem; spotkanie z Decydentami HR i Szefami firm szkoleniowych
Zjazd 3. Partnerstwo biznesowe oparte o cele
Na tym zjeździe każdy Uczestnik:
- stworzy Mapę Oddziaływania Biznesowego dla szkoleń ze swojej oferty
- przygotuje propozycje Tabel Celów do swoich trzech kluczowych tematów szkoleniowych do wykorzystania sprzedażowego
- przygotuje trzy propozycje swoich Programów Szkoleniowych w Formacie Oddziaływania Biznesowego
- weźmie udział w sesji konfrontacji z rynkiem; spotkanie z Decydentami HR i Szefami firm szkoleniowych
Zjazd 4. Budowanie motywacji i ewaluacja projektów szkoleniowo-rozwojowych
Na tym zjeździe każdy Uczestnik:
- wypracuje własny Pakiet Komunikacji do Odprawy Przedszkoleniowej
- opracuje Narzędzia Ewaluacji Progresu Kompetencji i Oceny Zmiany Behawioralnej
- opracuje Excelowy format prognozowania szacunkowej rentowności oferowanego projektu szkoleniowo-rozwojowego - ROI
- weźmie udział w sesji konfrontacji z rynkiem; spotkanie z Decydentami HR i Szefami firm szkoleniowych
Zjazd 5. Personal branding i sprzedaż własnych usług
Na tym zjeździe każdy Uczestnik:
- opracuje propozycję Kontraktu szkoleniowo-rozwojowego typu „success fee” i Format Raportowania o Rezultatach Biznesowych Szkolenia
- opracuje indywidualną, pragmatyczną strategię promowania siebie jako eksperta i sprzedaży swoich usług na własnym rynku docelowym
- stworzy precyzyjny harmonogram własnych działań sprzedażowo-promocyjnych na okres 12 miesięcy od ukończenia Inkubatora
- opracuje koncepcję budowania swojego partnerstwa biznesowego
- weźmie udział w sesji konfrontacji z rynkiem; spotkanie z Decydentami HR i Szefami firm szkoleniowych
Zjazd 6. Egzamin i zamknięcie
Na tym zjeździe każdy Uczestnik:
- dokona profesjonalnej prezentacji „sprzedażowej”, w formie „Obrony” swojej oferty, z otwartym zaproszeniem skierowanym do całego rynku usług szkoleniowo-rozwojowych; prezentacja będzie zawierać wszystkie wypracowane przez siebie narzędzia i wizualizacje ofertowe
Na Obronę zostaną zaproszeni szefowie działów HR, media branżowe, szefowie firm szkoleniowych i doradczych oraz przedstawiciele całego rynku szkoleniowego. Obrony będą promowane w oparciu o szeroko zakrojoną kampanię marketingową PSTD.
Audytorium Obrony będzie miało możliwość uczestnictwa bezpośrednio lub on-line za pośrednictwem portalu webinarowego.