Wybierz trenera Standardu HRD BP

Wybierz temat

SPRAWDŹ TRENERA HRD BP

Od Trenera Standardu HRD BP możesz oczekiwać:

  • Analizy popartej kontaktem z uczestnikami i ich szefami
  • Rozpoznania korzyści biznesowych projektu szkoleniowego
  • Doprecyzowania celów SMART na poziomach Kirkpatricka
  • Propozycji umowy typu „success fee”
  • Prognozy ROI przy dostępnych danych
  • Programu szkolenia opartego na celach behawioralnych
  • Zbudowania motywacji pro-wdrożeniowej uczestników
  • Ewaluacji progresu kompetencji i skuteczności wdrożenia
  • Wskaźnikowego rozliczenia uzgodnionych celów

 

Zaproś do siebie Trenera HRD BP i zapoznaj się z korzyściami Standardu HRD BP. Skorzystaj bez ryzyka z innowacyjnych narzędzi wzmocnienia wdrażania kompetencji i oceny efektywności biznesowej.

Aleksandra Lindner

Trener Biznesu, Coach

BIOGRAM

Aktywna biznesowo od ponad 17 lat - początkowo na stanowiskach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta (usługi), marketingiem oraz logistyką, później jako menedżer, a finalnie - jako trener i coach. W swojej pracy zawodowej poznała i doświadczyła zarówno pracy w małej rodzinnej firmie, dużych przedsiębiorstwach, jak i międzynarodowych korporacjach. Dzięki temu zdobyła solidne podstawy biznesu, które przyczyniły się do decyzji o założeniu własnej działalności gospodarczej, którą prowadzi do dziś. Posiada Certyfikat Standardu HRD BP; Certyfikowane przez ICF szkolenia: „Aware Coach”, „Points of You®”, Szkolenie „Racjonalna Terapia Zachowań - poziom podstawowy”; Akredytacja ICF (International Coach Federation), ACC; Szkoła Trenerów - Trener Biznesu; Szkoła Coachów - Certyfikowany Coach ICF; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Kolegium Zarządzania Studia Podyplomowe „Psychologia w zarządzaniu”; Katholieke Hogeschool Zuid-West-Vlaanderen (KATHO) w Kortrijk (Belgia), Kierunek: Biznesi Języki; Studium Pedagogiczne; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Finansów i Ubezpieczeń - mgr Ekonomii.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach, sesjach indywidualnych oraz zespołowych (coaching, mentoring) z zakresu umiejętności miękkich i menedżerskich, takich jak: komunikacja, asertywność, zarządzanie stresem, autoprezentacja i wystąpienia publiczne, przywództwo i budowanie autorytetu, zarządzanie zespołem, rozwijanie zespołu, metody coachingowe i mentoringowe, kreatywność, budowanie długofalowych relacji z klientem. Szkolenia te prowadzi zarówno dla firm sektora MŚP, jak i dla korporacji.

REFERENCJE

Pracowała m.in. dla:
ING, Magneti Marelli, TRW Steering Systems, Roca, Can Pack, IBM, Bosch, BOS Automotive, Dayco, Delphi, ECI, Magna, Nexteer, Hutchinson, Alstom, Megatech, 3S, Aures, Plastic Omnium, Shiloh, Faurecia, Electropoli, Adient (dawniej: Johnson Controls), Engie (dawniej: GDF Suez), Future Processing, Hempel Special Metals, Protonet, Państwowa Straż Pożarna, Politechnika Śląska w Gliwicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz dla wielu firm sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Magdalena Turowska-Kwapisz

Certyfikowany trener biznesu, andragog

BIOGRAM

Andragog, absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu ze specjalizacją Edukacja Dorosłych. Certyfikowany Trener biznesu. Posiada uprawnienia do rekomendacji I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego Trenera Umiejętności Psychospołecznych oraz certyfikat Szkoły Trenerów ALAMO Executive Training & HR Consulting. Ukończyła również profesjonalny kurs coachingu ,,Smart Coaching”. Założycielka i właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej TK TrAininG. Obecnie w trakcie certyfikacji Standardu HRD BP (Partner Biznesowy w Rozwoju).  Od zawsze praktyk – aktywnie sprzedawała, budowała trwałe relacje z klientami, była odpowiedzialna za profesjonalną obsługę, realizowała procesy rekrutacyjne, zarządzała zespołem w branży Doradztwa Personalnego. Posiada również doświadczenie we współpracy międzynarodowej z Chinami. 

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu tzw. soft skills, na których wykorzystuje swoje praktyczne doświadczenie pozyskane w sprzedaży B2B i obsłudze Klienta, pomagając rozwijać kompetencje m.in. z zakresu: efektywnej komunikacji z Klientami, budowania relacji, profesjonalnej obsługi Klienta przez telefon, zarządzania emocjami w trudnych sytuacjach z Klientami, typologii osobowości Klientów w procesie sprzedaży i obsługi, tworzenia standardów obsługi Klienta. Natomiast doświadczenie pozyskane w branży HR (Human Resources) skutecznie wspiera Ją w rozwijaniu u uczestników kompetencji menadżerskich, m.in. w obszarze: komunikacji kierowniczej, motywowania pracowników, zarządzania zespołem.

REFERENCJE

Współautorka i wykonawca szkoleń dla Drużyn Konduktorskich Ekspres Intercity Premium (Pendolino) oraz realizatorka cyklu szkoleń dla kadry menadżerskiej PKP Intercity ,,Pociąg menadżera”. Prowadzi również indywidualne sesje z zastosowaniem technik coachingowych na stanowisku pracy dla szefów organizacji, przed którymi stawiane są nowe zadania i wyzwania, związane ze zmianą w firmie. Wyróżnia się dużym dynamizmem w działaniu oraz doskonałymi umiejętnościami w zakresie budowania pozytywnych relacji. Swoje doświadczenie i kompetencje zdobyła pracując w biznesie, współpracując z firmami z różnych branż, m.in.: PKP Intercity S.A., Telekomunikacja Polska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Okręgowy Urząd Miar, Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotnicza Hufców Pracy, HPR Group Sp. z o.o., UsbKey4U ltd., DKS Sp.z o. o, Cedar Sp. z o. o., Bereska Numizmatyka, Scout Travel 2.
Jacek Czapski

Trener, coach, konsultant, właściciel firmy MetaEdukacja

BIOGRAM

Posiada 16-letnie doświadczenie trenerskie oraz 10 letnie doświadczenie menedżerskie zdobyte m.in. w firmach amerykańskich . Tam też w połowie lat 90-tych, pierwszy raz prowadził coaching menedżerski. Był m in. bezpośrednim przełożonym zespołów sprzedażowych a później dyrektorem sprzedaży, któremu podlegało 5 kilkunastoosobowych oddziałów zajmujących się sprzedażą i o licencjonowanym trenerem metody uczącej komunikacji i negocjacji w trudnych sytuacjach oraz rozwiązywania konfliktów - Transforming Communication™. Jego kompetencje potwierdzają też certbsługą klienta.

Jestyfikaty Trenera IA NLP oraz Coacha ICF. Różnorodne doświadczenie połączone z wiedzą biznesową (Akademia Ekonomiczna - Wrocław) oraz psychologiczną (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej - Warszawa) wykorzystuje do realizacji swojej pasji - wspierania rozwoju osób, zespołów i organizacji.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kompleksowych projektów rozwijania kompetencji nastawionych na wzrost efektywności. Zakres prowadzonych szkoleń obejmuje obecnie m.in. zarządzanie i przywództwo, budowanie zespołu, sprzedaż, obsługę klienta, komunikację w trudnych sytuacjach, negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, trening dla trenerów, prezentacje i wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem, tremą i zapobieganie wypaleniu. Długoletnie i różnorodne doświadczenie zawodowe pozwala mu na skuteczne wdrażanie efektywnych rozwiązań dostosowanych do celów projektu, kultury organizacyjnej, branży, wielkości organizacji itd.

REFERENCJE

Realizował szkolenia i projekty rozwojowe między innymi dla: Grupy Allegro, Grupy Animex, Agros Nova, Amplico Life, Banku DNB Nord, Banku Millennium, Raiffeisen Bank Polska, BP Poland, Colgate-Palmolive, Cemex SA, Danone, Ericpol Telecom, GlaxoSmithKline, Indesit Company, ING Nationale Nederlanden, Liberty Poland, MAN Bus Polska, Ministerstwa Gospodarki, Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, FIAT Auto Poland, Izb Celnych – Szczecin i Białystok, Kliniki Implantologii Borczyk.pl, Koszalińskiego Przedsiębiorstwa Przemysłu Drzewnego, Powiatowych Urzędów Pracy, Szczecińskiej Energetyki Cieplnej, Hotelu Malinowy Dwór, PKP Intercity, RWE Polska, Sephora Polska, Sabre Polska, Sygnity i wielu innych.

Marcin Krukar

Konsultan SEB, Trener, Coach

BIOGRAM

Ponad 13 lat pracy jako trener, ponad 9 000 godzin przeprowadzonych szkoleń, ponad 2 000 godzin doradztwa indywidualnego i biznesowego. Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydawanego przez MATRIK & Edexcel i BTEC Professional Qualifications, właściciel firmy szkoleniowej, wykładowca akademicki, członek MATRIK, współtwórca i członek Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR. Prywatnie wróg nudy i monotonni, uzależniony od wyzwań i potrzeby ciągłego rozwoju. Fascynuje się komunikowaniem się w internecie, wciąż zgłębia wiedzę na ten temat. Oprócz tego wielbiciel i kolekcjoner win, zasłuchany w klasycznym rocku i poezji śpiewanej, pasjonat szybkiej jazdy samochodem i gokartów. Czas wolny spędza gotując, w otoczeniu przyjaciół lub odpoczywając przy dobrym filmie

SZKOLEŃ

Specjalizacje szkoleniowe: komunikacja w zarządzaniu, zarządzanie zespołami, współpraca, negocjacje, kompetencje trenerskie, obsługa klienta, komunikacja perswazyjna.

REFERENCJE

......................................
Weronika Witczak

Psycholog, trener

BIOGRAM

Absolwentka psychologii na UAM w Poznaniu. Zdała międzynarodowy egzamin „101” z zakresu Analizy Transakcyjnej. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.Jest certyfikowanym konsultantem Extended DISC®. Od 8 lat pracuje z grupami, wspierając rozwój indywidualny, zespołów i organizac ji.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w takich obszarach jak: kompetencje osobiste (komunikacja, współpraca w zespole, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, zarządzanie sobą w czasie, radzenie sobie ze stresem i work-life balance, wystąpienia publiczne), obsługa klienta (typy klienta i dopasowanie obsługi, elementy sprzedaży w obsłudze klienta, rozwiązywanie sytuacji trudnych) oraz menedżerwkich (budowanie autorytetu, zarządzanie zespołem, zarządzanie konfliktem, zarządzanie zmianą).

REFERENCJE

Prowadziła szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla następujących organizacji: Agrifirm, Bank BPH, B  brown, Centrum Innowacji Społecznej SIC!, Eureka Group, Fabryka Formy, Interplastik, Konsorcjum Clar System, Konferencja Kadry dla Biznesu (warsztat panelowy), Malta Ski, MAN Bus, PEPCO, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (warsztat panelowy), PKP Intercity S.A. Schneider Electric.
Joanna Gajda

Trener umiętności społecznych

BIOGRAM

Moim zawodowym celem jest dobre projektowanie, planowanie i realizacja szkoleń i badań, których wyniki można wykorzystać przy wprowadzaniu zmian i usprawnień. Moje dotychczasowe doświadczenia zawodowe to praca w zróżnicowanych środowiskach (biznes, nauka, samorząd) w ramach szkoleń a także realizacji i koordynacji badań. Kładłam nacisk na wykorzystanie zdobytej dzięki badaniom wiedzy - w uczeniu i wsparciu wdrożeń. Posiadana wiedza i praca z zespołami badawczymi, klientami i trenerami pozwala mi lepiej zrozumieć potrzeby grup i podejmować działania szkoleniowe, które wpływają na efektywność i skuteczność realizowanych projektów.

Zrealizowałam ponad trzy tysiące godzin szkoleniowych ze zróżnicowanymi grupami odbiorców od młodzieży i studentów, poprzez pracowników obsługi, menadżerów i trenerów, po księgowych i prawników. Cenię sobie możliwość wspierania rozwoju innych, dlatego pracuje metodami aktywizującymi, umożliwiając uczestnikom szkoleń uczenie się przez: doświadczenia, obserwacje, tworzenie rozwiązań i eksperymentowanie. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Jako pracownik i koordynator projektów badawczych zajmowałam się utrzymywaniem relacji z klientami, audytami i tworzeniem strategii naprawczych, wyznaczeniem celów, planowaniem działań i organizacją efektywnej pracy zespołu, realizując w praktyce wszystkie etapy negocjacji z klientem, realizacji projektów, budowy i pracy. Rozwijam efektywność działania poprzez doskonaleniem pracy, zarządzanie sobą w czasie, planowanie, odpowiednią motywację i komunikację społeczną. Pasjonuję się tym, co nowe, nieznane do odkrycia... ludzkimi możliwościami rozwoju. Specjalizuje się w pracy trenerskiej nastawionej na cele zawodowe i osobiste uczestników szkolenia. Moją pasją jest turystyka wysokogórska, podróże pod wschodniej Europie oraz nauka i dzielnie się wiedzą. 

TEMATY SZKOLEŃ

Moja specjalizacja trenerska to: komunikacja i praca w grupie, koordynacja zespołu, budowanie relacji i obsługa klienta, zarządzanie sobą w czasie i planowanie, metody badań i ewaluacja, motywowanie siebie i innych, prowadzenie prezentacji.

 

REFERENCJE

...
Wojciech Kaczmarek

Trener, coach, konsultant  

BIOGRAM

Ukończył studia w WSM w Szczecinie. Przez wiele lat, pracował w wielu krajach w środowiskach wielokulturowych. Jest dyplomowanym trenerem Master Business Trainer. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako handlowiec, manager, wieloletni trener, doradca i coach. Zarządzał zespołami sprzedaży przez ponad 15 lat w branży YP oraz zespołami sprzedaży terenowej i callcenter w Onet.pl. Jest praktykiem sprzedaży B2B i B2C. Ekspert i doradca w dziedzinie stosowania nowych mediów. Założyciel i właściciel firmy KaczmareKonsulting.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu: rozwoju pracowników i skuteczności osobistej w działaniu, wdrażania systemów sprzedaży w organizacji, podnoszenia efektywności zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji miękkich, zarządzania motywacyjnego, zarządzania przez cele, komunikacji kierowniczej w organizacji, analizy potrzeb szkoleniowych, mediów społecznościowych w biznesie. Realizował projekty szkoleniowe dla osób wykluczonych cyfrowo oraz programy aktywizacji zawodowej osób 50+.

REFERENCJE

Wśród kluczowych klientów realizowanych projektów doradczych i szkoleniowych są ME Polska, Grupa Onet.pl, Lauren Peso Polska, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Zumi.pl, Zrzeszenie Banków Spółdzielczych, Grantus, PKP Intercity S.A., Śląski Klaster Edukacji, Klinika Implantologii i Stomatologii Estetycznej Roman Borczyk, Malinowe Hotele Medica Spa, Considero Consulting, Bank BPH, Shell Polska.
Michał Szczypek

Trener, sprzedawca, antropolog, animator

BIOGRAM

Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego. Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie przez ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. W ING odpowiedzialny za prowadzenie szkoleń i treningów z umiejętności sprzedażowych oraz z wiedzy produktowej. Kompetencje menadżerskie zdobywa i wykorzystuje w praktyce zarządzając własnymi projektami kulturalnymi. Pomysłodawca, Organizator i Dyrektor Artystyczny Czatów Zamkowych - unikalnej w kraju imprezy muzyczno-literackiej. Stały współpracownik Wrocławskiego Salonu Jacka Kaczmarskiego. Współorganizator koncertów spod znaku Return to the BatCave Festival.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta Przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych.

REFERENCJE

Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidulanych z umiejętności miękkich. Autor i realizator programów szkoleniowych m.in. z zakresu Komunikacji Międzyludzkiej dla Kasjerów i Drużyn Konduktorskich oraz Efektywnej Obsługi Klienta przez Telefon dla Infolinii. Realizował z powodzeniem programy szkoleniowe dla Drużyn Konduktorskich obsługujących pociągi Premium – Pendolino. Prowadził szkolenia kompetencyjne z cyklu Pociąg Menadżera, skierowane do kadry menadżerskiej PKP Intercity.

Współpracował z firmą Eureka Group realizując ponad 200 godzin szkoleniowych w ramach projektu „Wzrost kompetencji branży handlu detalicznego na Dolnym Śląsku”, szkoląc z zakresu m.in. Komunikacji Międzyludzkiej i Radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem. 

Jacek Małkowski

Konsultan SEB, Trener, Coach  

BIOGRAM

Absolwent Uniwersytet Warszawski, na wydziale ekonomiczo-społecznym. Posiada 17-letnie doświadczenie menedżerskie, zdobyte m.in. w międzynarodowych korporacjach sektora finansowego, od 15 lat jest menedżerem i coachem projektów realizowanych w największych firmach w Polsce, zarówno w sektorze komercyjnym, jak i państwowym, 10-letnie doświadczenie trenerskie i coachingowe, prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej (od średniej do najwyższej) oraz dla pracowników liniowych, autor szeregu publikacji z zakresu polityki szkoleń i rozwoju oraz zarządzania zmianą: „Serwis HR", „Asystent Personalny" (Wolters Kluwer), „Manager" (Infor), jedna z dwóch osób w Polsce posiadająca unikalne doświadczenie w badaniu rentowności projektów szkoleniowych metodą J. Phillipsa. Współzałożyciel i uczestnik spotkań merytorycznych Klubu Szkoleniowca, przy 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w takich obszarach jak: polityka szkoleń i rozwoju (wszystkie procesy), systemy okresowych ocen pracowniczych, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, kompetencje menedżerskie (przywództwo, zarządzanie zespołem, zarządzanie konfliktem, delegowanie, podejmowanie decyzji), kompetencje osobiste (asertywność, komunikatywność, kreatywność, zarządzanie stresem, zarządzanie czasem, techniki problem solving).

REFERENCJE

Realizował szkolenia i projekty doradcze między innymi dla: Coca Cola, Agros Nova, Carlsberg, Danone, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój, Dr. Oetker, Wolters Kluwer , Astellas Pharma, GlaxoSmithKline, KPMG, ING Bank NV, PZU Życie, BPH PBK, Raiffeisen Bank, Finlife, SKOK Stefczyka, Polkomtel, Vision Express, Praktiker, GAZ-SYSTEM, Energis, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, KGHM, PKP, OBOP, Totalizator Sportowy, Akzo Nobel (Nobiles Włocławek), Redan, Marketing House, Organika.

Agata Piątek

Trener, Konsultant

BIOGRAM

W swojej pracy wspieram ludzi i organizacje w lepszym poznaniu siebie i odkryciu swojego potencjału. Na co dzień pracuję jako Konsultant i Trener zarówno z Klientami biznesowymi jak i indywidualnymi. Głównymi obszarami moich zainteresowań zawodowych są poprawa efektywności osobistej, rozwój kompetencji managerskich, zarządzaniem talentami w organizacji i employer branding.
Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując w obszarze HR zarówno w firmach rodzimych, jak i w międzynarodowych korporacjach. Jestem absolwentką Szkoły Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Śląskim, ukończyłam również roczną Szkołę Trenerów Meritum (certyfikat potwierdzający kompetencje trenerskie na poziomie 5. EQF).
Podsumowanie zawodowe:
Ponad 10-letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu narzędzi HR (rekrutacja & selekcja, zarządzanie talentami, oceny pracownicze, systemy motywacyjne, modele kompetencyjne itd.)
Ponad 4-letnie doświadczenie w pracy z grupą jako Trener / Facylitator
Doświadczenie w międzynarodowych projektach rozwojowych
Doświadczenie w identyfikowaniu kompetencji na każdym poziomie organizacji – od pracowników szeregowych po najwyższą kadrę zarządzającą

TEMATY SZKOLEŃ

Obszary, w których najchętniej wspieram rozwój kompetencji to:
Podnoszenie efektywności indywidualnej np. zarządzanie sobą w czasie, wyznaczanie sobie celów i planowanie ich realizacji, inteligencja emocjonalna, wykorzystanie kreatywności w podnoszeniu efektywności realizacji codziennych zdań, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie ze stresem.
Podnoszenie efektywność w relacjach z innymi (z zespołem, klientem wewnętrznym i zewnętrznym) np. budowanie relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, efektywna komunikacja, kompetencje managerskie, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów, efektywna praca projektowa.

REFERENCJE

Prowadziłam szkolenia i projekty rozwojowe dla: Avans Południe sp. z o.o., DB Schenker Rail Polska S.A. Cooper Standard Polska Sp. z o.o., Grupa Boryszew S.A., Uniwersytet Śląski, Zespół Szkół nr 1 w Tychach, Inter Trade sp. z o.o.
Adam Sobiechart

Coach, Konsultant

BIOGRAM

Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w obszarze rozwoju pracowników - szkoleń, coachingów, programów rozwojowych, menedżerskich, zarządzania talentami. Zdobywał je zarówno od strony dużych organizacji, jak też firm szkoleniowych realizując wiele projektów, głównie dla branży FMCG, firm handlowych, instytucji finansowych i mediów.
Jest certyfikowanym coachem (specjalizującym się w business i executive coachingu) posiadającym międzynarodowy certyfikat ICC (International Coaching Community) oraz certyfikowanym konsultantem Maxie DISC, narzędzia wspierającego rozwój, opartego na czterech podstawowych stylach zachowań ludzkich. Obecnie w trakcie certyfikacji Standardu HRD BP.
Swoje szkoleniowe doświadczenia, przekazuje także innym poprzez szkolenie, wdrożenie, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada także duże doświadczenie w zarządzaniu projektami szkoleniowymi (w tym pięcioletnie doświadczenie na stanowisku szefa projektu szkoleniowego).
Tworzył i był odpowiedzialny za wdrażanie standardów obsługi klienta.
W prowadzonych szkoleniach i warsztatach szczególny nacisk kładzie na utrwalanie zdobytej wiedzy, poszukiwanie sposobów na rozwój umiejętności nie tylko podczas szkolenia ale i po jego zakończeniu oraz motywuje uczestników do kształtowania pożądanych postaw.
Jako narzędzie wspierające proces szkoleniowy wykorzystuje elementy grywalizacji, fabularnych gier szkoleniowych oraz gier szkoleniowych wykorzystujących nowoczesne technologie.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach z rozwoju kompetencji menedżerskich (coaching, on the job training, przywództwo, zarządzanie zespołem), oraz interpersonalnych i osobistych (sprzedaż, obsługa klienta, techniki wywierania wpływu, komunikacja, współpraca, budowanie zespołów, zarządzanie sobą w czasie, kreatywność w biznesie). Zrealizował także wiele szkoleń typu train the trainers.
Ma także wieloletnie doświadczenie w pracy w działach HR dużych organizacji, w których odpowiadał również za rekrutację personelu, w szczególności sił sprzedaży, tworząc sesje Assessment / Development Centre. Swoimi doświadczeniami dzieli się także podczas szkoleń z rekrutacji i systemów ocen.
W swoich szkoleniach wykorzystuje autorskie gry szkoleniowe. Od niedawna korzysta także z gier szkoleniowych wykorzystujących technologię wirtualnej rzeczywistości, których jest autorem i producentem.

REFERENCJE

Założyciel, prezes i współwłaściciel pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych na świecie firm, realizującej szkolenia (z kompetencji osobistych) z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości.
Odpowiadał za szkolenia, rekrutacje i rozwój personelu w takich firmach jak Emperia, Leroy Merlin i CEDC. Współpracował z największymi firmami szkoleniowymi w Polsce realizując szkolenia dla firm z wielu różnych branż i różnych grup pracowników (handlowców, pracowników obsługi klienta, specjalistów, pracowników produkcyjnych, menedżerów, dyrektorów). W ramach współpracy przeprowadził także wiele procesów coachingowych.
Był audytorem firm ubiegających się o godło Firma Przyjazna Klientowi.
Anna Bartosińska

Trener Coach Konsultan HR

BIOGRAM

Wykształcenie ekonomiczne (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) pozwala mi projektować i wdrażać procesy rozwojowe łączące w sobie realizację celów biznesowych firm z dbaniem o satysfakcję i zaangażowanie ich pracowników. Zaś umiejętności wspierania pracy z kompetencjami i prowadzenia procesów rozwojowych (Szkoła Trenerów SKiTZ Matrik, Coaching Center) pomagają skutecznie odkrywać i rozwijać potencjał swoich klientów.
- Ponad 10 lat doświadczenia w branży HR (korporacje, MSP, organizacje pozarządowe w kraju i za granicą)
- Praktyczna znajomość procesów HR (od planowania zatrudnienia, po outplacement) ze specjalizacją w projektowaniu i realizowaniu procesów rozwojowych
- Ponad 3000 godzin spędzonych na sali szkoleniowej i w procesach coachingowych
Najlepsze rozwiązania istnieją w nas samych. Ja pomagam tylko je odkryć i wyposażam osoby, z którymi pracuję w konkretne narzędzia pozwalające wdrożyć je w sposób jak najbardziej efektywny.

TEMATY SZKOLEŃ

Obszary, w których najchętniej wspieram rozwój kompetencji to:
• Podnoszenie efektywności indywidualnej np. zarządzanie sobą w czasie, wyznaczanie sobie celów i planowanie ich realizacji, inteligencja emocjonalna, wykorzystanie kreatywności w podnoszeniu efektywności realizacji codziennych zdań, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie ze stresem.
• Podnoszenie efektywność w relacjach z innymi (z zespołem, klientem wewnętrznym i zewnętrznym) np. budowanie relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, efektywna komunikacja, kompetencje managerskie, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów, efektywna praca projektowa.

REFERENCJE

Prowadziłam szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla: TRW Polska sp. z o.o., DB Schenker Rail Polska S.A., Cooper Standard Polska Sp. z o.o., Grupa Boryszew S.A., Martifer Polska Sp. z o.o., LAKMA, Inter Trade Sp. z o.o., TEST Systemy Uszczelniające, PM Group Laax, WYG International, HR Masters, Work Express Sp. z o.o., IEL Instytut Edukacji Polska sp. z o.o, , GAPP S.A., a także wielu innych firm sektora MSP, instytucji oświatowych (Uniwersytet Śląski, ZDZ Katowice, ZS nr 1 w Tychach) oraz organizacji samorządowych z Polski i Europy.
Dariusz Pierzak

Trener finansów

BIOGRAM

Trener biznesu, mentor, doradca, konsultant, przede wszystkim jednak pasjonat dziedziny, w której się specjalizuje. Posiada ponad 18-letnie zróżnicowane doświadczenie zawodowe w biznesie. Kompleksowo zarządzał finansami firm o zróżnicowanym profilu działalności i zróżnicowanej skali działania i wielkości (bankowość, przemysł, handel, usługi). Przeprowadzał skomplikowane procesy restrukturyzacji, łączenia i podziału firm. Tworzył i wdrażał strategie rozwoju firm. Menedżer, członek zarządów firm.
Posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne. Ukończył studia podyplomowe z zakresu prawa spółek, zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada tytuł MBA oraz międzynarodowy certyfikat rachunkowości zarządczej CIMA. Ukończył liczne programy rozwojowe dla każdy menedżerskiej oraz szkolenia specjalistyczne.
W swojej pracy miał szczęście pracować z mądrymi, ale też wymagającymi szefami i podwładnymi, którzy byli dla niego źródłem inspiracji i katalizatorami rozwoju. Pracując zawodowo uświadamiał sobie coraz bardziej, jak bardzo ważna i potrzebna jest znajomość finansów, funkcjonowania biznesu, rozwoju przedsiębiorczości w otaczającym nas dynamicznym świecie. Chcąc dzielić się swoją wiedzą
i doświadczeniem w tej dziedzinie rozpoczął działalność szkoleniową jako trener biznesu
i nawiązał współpracę z praktykami biznesu zapraszając ich do współpracy i współtworzenia zupełnie nowej jakości i standardu szkoleń biznesowych.
Jest osobą zajmującą się zagadnieniami finansów, biznesu i przedsiębiorczości z wyboru; osobą dla której zagadnienia te są pasją, ale też osobą, która stale doskonali swe kompetencje w tym zakresie. Ciągle szuka skutecznych sposobów wykorzystania swej wiedzy i doświadczenia do przekonania wszystkich dookoła że zagadnienia te są pasjonujące, a ich znajomość i umiejętności wykorzystania są niezbędne niemal w każdej dziedzinie życia. Jest trenerem, który chce dzielić się swą wiedzą i doświadczeniem, który chce pokazywać że każda decyzja podejmowana przez nas w życiu zawodowym znajduje swoje odzwierciedlenie w sytuacji firmy, który chce pokazywać niezwykłą logikę rządzącą światem finansów, biznesu, przedsiębiorczości i pokazywać ich sprzężenie
z wszystkimi innymi dziedzinami życia; osobą, która ma świadomość ciągłego doskonalenia swej wiedzy i kompetencji merytorycznych, ale też warsztatu trenerskiego, bo tylko kompetentny trener dysponujący świetnym warsztatem staje się przekonujący i może być przewodnikiem na drodze rozwoju. Jest osobą, która buduje nowy standard szkoleń biznesowych i finansowych na rynku kładąc nacisk na ich efektywność biznesową
Od 5 lat prowadzi własną firmę szkoleniowo-doradczą której 3 filary to: szkolenia, realizacja projektów UE, doradztwo biznesowe. Wychodzi z założenia, iż jako właściciel własnej firmy a uprzednio menedżer, członek zarządu w dużych przedsiębiorstwach ma praktyczną wiedzę i doświadczenie biznesowe, którymi w jego przekonaniu warto się dzielić, którymi uwielbia się dzielić i którymi umie się dzielić.
W roli trenera – mentora wspiera organizacje i firmy zainteresowane rozwojem swego potencjału oraz rozwojem swych menedżerów, pracowników. W pracy trenera zwraca szczególną uwagę na łączenie twardych kompetencji biznesowych z wrażliwością na relacje biznesowe. Posiada znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych potwierdzający wysoką jakość i efektywność działania w obszarze świadczenia usług rozwojowych.
Aktywnie pracuje na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, rozwoju rynku szkoleń (Wiceprezes Zarządu Izby Gospodarczej Ziemi Myślenickiej, Członek Rady Lokalnej Przedsiębiorczości przy Burmistrzu Miasta i Gminy Myślenice, Przewodniczący Powiatowej Rady Rynku Pracy przy Staroście Myślenickim, Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, Członek Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR)
W swych szkoleniach wykorzystuję liczne narzędzia oraz techniki wspierające proces uczenia i zmian behawioralnych.
Dotychczas przeprowadził ponad 2500h szkoleń i warsztatów oraz ponad 2500h doradztwa.
Biegle posługuje się językiem angielskim. Prywatnie dużo jeździ na rowerze i chodzi po górach – to nie tylko czas relaksu, ale też pracy nad sobą i czas generowania pomysłów. Gra na perkusji i gitarze basowej. Pasjonat narciarstwa. Filatelista z ponad 30 - letnim stażem.

TEMATY SZKOLEŃ

Budowania strategii biznesowych przedsiębiorstw,
Projektowania modeli biznesowych,
Zarządzanie finansami w firmie,
Otwarcie i rozwój własnego biznesu
Controlling finansowy i rachunkowość zarządcza w firmie
Finansowanie działalności – pozyskiwanie, optymalizacja struktury
Komunikacja finansowa z interesariuszami firmy
Optymalizacja kosztowa i finansowa w firmie
Rozwój kompetencji przedsiębiorczych
Polityka cenowa i marżowa
Analiza i ocena projektów inwestycyjnych
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
Restrukturyzacja finansowa firmy
Budżetowanie w przedsiębiorstwie

REFERENCJE

Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie.
Interkadra Sp. z o.o.
Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o.
Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie
Mostostal Warszawa
eTCC
Combidata
In.
Roman Iwasieczko

Trener biznesu, Coach ICC, Master NLP

BIOGRAM

Trener, Coach, HR Biznes Partner. Od 2000 roku trener biznesu, umiejętności negocjacyjnych, sprzedażowych, motywacyjnych i menedżerskich. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, programami sprzedażowymi, rekrutacyjnymi i outplacementowymi. Tworzy i realizuje badania typu Assessment Center, Development Center oraz oceny 360 stopni. Swoje doświadczenia i umiejętności przekazuje poprzez szkolenia, coachingi, wdrożenia, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada bogate, praktyczne doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach biznesowych, rekrutacji, zarządzaniu zespołami handlowymi, rozwijaniu kadry menedżerskiej oraz zarządzaniu projektami szkoleniowymi (10 lat stanowiska menedżerskie, 5 lat Szef Projektu Szkoleniowego, 3 lata HR Biznes Partner). W ramach prowadzonych szkoleń i warsztatów wykorzystuje autorskie, fabularne gry szkoleniowe; innowacyjne, komputerowe symulacje biznesowe oraz aplikacje wirtualnej rzeczywistości, których jest pomysłodawcą i współproducentem. Posiada następujące certyfikaty: Coach ICC, Praktyk i Master NLP (The Society of Neuro-Linguistic Programming – Christina Hall), Insights Discovery, Hogan Assessment Certification, HRD BP. Ponad 7000 zrealizowanych godzin szkoleniowych; ponad 500 godzin szkoleń typu „Train the Trainers”; ponad 100 godzin wstąpień jako mówca inspiracyjny – Konferencje, Targi Pracy, eventy biznesowe i kulturalne; ponad 600 godzin Assessment & Development Center; ponad 1000 godzin prowadzonych rekrutacji; ponad 5000 godzin pracy coachingowej – live coaching, business coaching, coaching & training on the job, executive coaching, outplacement & career coaching.

TEMATY SZKOLEŃ

AKADEMIA NEGOCJACJI (każdy warsztat 2 lub 3 dni) z wykorzystaniem autorskiej aplikacji – symulatora „WINegocjacje” oraz videotreningu.
1. Negocjacje poziom I Bazowy (Basic)
2. Negocjacje poziom II Praktyk (Practitioner)
3. Negocjacje poziom III Zaawansowany (Advanced)
4. Negocjacje poziom IV Mistrzowski (Master)
5. Negocjacje poziom V Wzmacniający (Strengthening)

AKADEMIA KOMUNIKACJI (każdy warsztat 2 dni) z wykorzystaniem videotreningu
1. Komunikacja interpersonalna poziom I - Bazowy. Techniki skutecznego przekazu i wywierania wpływu.
2. Komunikacja interpersonalna poziom II - Praktyk. Argumentacja i schematy kierunkowania rozmówcy.
3. Komunikacja interpersonalna poziom III - Zaawansowany. Perswazja neurolingwistyczna.
4. Komunikacja interpersonalna poziom IV - Mistrzowski. Interwencje w sytuacjach kryzysowych.
5. Komunikacja interpersonalna poziom V - Wzmacniający. Warsztat holistyczny.

POZOSTAŁE SZKOLENIA WARSZTATOWE
• Zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja pracy (1 dzień - warsztat z wykorzystaniem autorskiej gry symulacyjnej „W godzinach pracy”)
• Asertywność i radzenie sobie ze stresem (1 dzień - warsztat)
• Radzenie sobie ze stresem. Modele zapobiegania, techniki reagowania i asertywna argumentacja (1 dzień warsztat; istnieje możliwość przeprowadzenia warsztatu w formie bardziej zaawansowanej – 2 dni)
• Współpraca międzydziałowa i w zespole (1 lub 2 dni, z wykorzystaniem fabularnej gry szkoleniowej „Misja Wenus” – z użyciem technologii VR ‘wirtualnej rzeczywistości’)
• Menedżer coachem. Trening w miejscu pracy. (2 dni)
• Proces grupowy w zarządzaniu projektem (2 dni – warsztat)
• Proces grupowy w zarządzaniu zespołem (2 dni – warsztat)
• Efektywne motywowanie pozafinansowe (2 dni – warsztat)
• Zarządzanie zespołem pracowników (2 dni – warsztat)
• Wystąpienia publiczne (1 lub 2 dni – warsztat)
• Train The Trainers

REFERENCJE

Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
PKO PB, PZU, WARTA, Hestia, SONY, Euro-net, JTI Polska, Real, Leroy Merlin, Praktiker, Frito Lay (PepsiCo), DHL, Fabryka Mebli FORTE, Polkomtel, Mars Polska, T-Mobile, Orange, VOLVO, Neuca, Jeronimo Martins, BGŻ BNP Paribas, PORTA, Iglotex, Citi Handlowy, ArcelorMittal, FM Logistic
Agnieszka Żarecka

Trener biznesu, coach i mentor biznesu, konsultant biznesowy, doradca zawodowy, doświadczony manager, wolontariusz

BIOGRAM

Certyfikowany trener standardu HRD BP, coach i mentor biznesu, konsultant biznesowy, doświadczony manager, właściciel firmy Ja Manager Consulting Mentoring, doradca zawodowy oraz wolontariusz. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie ukończyła również studia podyplomowe na kierunkach Rachunkowość oraz Psychologia Managera.
Przez ponad 10 lat pracownik międzynarodowej korporacji finansowej, gdzie przez okres 6 lat z sukcesami pełniła funkcje menadżerskie. Kierowała zróżnicowanymi i rozproszonymi zespołami sprzedażowymi, motywowała i inspirowała do rozwoju.
Posiada bogate doświadczenie w kreatywnym usprawnianiu procesów biznesowych oraz wdrażaniu innowacyjnych procesów obsługi klienta.
Prowadziła dziesiątki procesów rekrutacyjnych oraz rozmów ewaluacyjnych, tworzyła profile kompetencyjne, zna zasady tworzenia modeli kompetencyjnych oraz prowadzenia Assessment i Development Center.
Obecnie w ramach szkoleń, warsztatów, team-coachingów pracuje wspólnie z uczestnikami spotkań nad rozwojem kompetencji osobistych i przywódczych, umiejętnościami komunikacyjnymi, twórczego myślenia oraz zespołowymi.
Podczas szkoleń wykorzystuje najciekawsze narzędzia trenerskie oraz liczne gry i prawdziwe przykłady z życia zawodowego. Z przyjemnością dzieli się swoim doświadczeniem mentorskim oraz włącza pracę z pytaniami oraz elementy wizualizacji.
Aktywnie udziela się w Fundacjach promując edukację finansową w szkołach podstawowych i średnich.

TEMATY SZKOLEŃ

Przygotuj się do roli lidera
Ja lider
Codzienne wyzwania managerskie
Sukcesy zespołu rozproszonego
Inspirujące spotkania zespołowe
Efektywna rekrutacja
Stawiam na kreatywność
Zmiana jest pewna
Projektuję prezentację
Pewność siebie w kontakcie z klientem
Jakość do kwadratu
Wyzwania komunikacyjne
Ja w zespole
Jesteśmy zespołem

REFERENCJE

Prowadziła szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
Bank BZWBK
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Studio Veno’s
Stowarzyszenie Młode Zagłębie
Stowarzyszenie Fairis
Fundacja Impossible
Fundacja Będę Kim Zechcę
Fundacja Warszawski Instytut Bankowości
Katarzyna Wolna-Belska

Certyfikowany Trener Biznesu, wspólnik w firmie DOSKAM

BIOGRAM

Certyfikowany Trener Biznesu, wspólnik w firmie DOSKAM, Trener Standardu HRD BP, praktykujący Manager, Coach i Facylitator. Ma na koncie ponad 6000 godzin zrealizowanych szkoleń, blisko 600 godzin w kilkunastu projektach doradczych. Posiada certyfikaty Master Business Trainer Level Expert, Master in the Art of NLP oraz Master of Management and Marketing International Education Society. Od dwudziestu lat związana z sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem – od Account Managera, przez Dyrektora Marketingu następnie Dyrektora Handlowego w śląskich stacjach radiowych Flash, Antyradio i Planeta. Jest wspólnikiem, Prezesem i Dyrektorem Zarządzającym w spółce doradczo-szkoleniowej DOSKAM – Niepublicznej Placówce Kształcenia Ustawicznego. Uzyskała dyplom na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach, jest absolwentką studiów podyplomowych Zarządzanie Projektem w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz ukończyła Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej. Autorka licznych autorskich programów rozwojowych oraz artykułów. Za swoje osiągnięcie uważa rzesze zainspirowanych, zmieniających się ludzi i organizacji. Gdy ma czas tylko dla siebie, to uwielbia … się czegoś nauczyć. Ćwiczy się w Uważności.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się we wprowadzaniu zmian w firmach przez rozwijanie kompetencji liderów, sprzedawców i modelowanie procesów w organizacji w oparciu o wartości. Z pasją realizuje usługi rozwojowe z tematów zarządzania takich jak: zarządzanie zmianą, zarządzanie przez cele, zarządzania zespołem, zarządzania projektami, opracowywanie strategii firmy, rozwijanie przywództwa w oparciu o wartości, jak również z obszaru sprzedaży takich jak: techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta a także zwiększania efektywności osobistej i zawodowej.

REFERENCJE

Realizowała projekty rozwojowe dla wielu organizacji z branż m.in.: ubezpieczenia, administracja publiczna, telekomunikacja, energetyka, przemysł i handel. Współpracowała z licznymi przedsiębiorstwami sektora MSP oraz dużymi firmami m.in.: Grupa PZU, ZUS, BUMAR, Bank Millennium, Telecom, GAPR, Tauron, Rolnik oraz z administracją publiczną np.: ZUS, Urzędy Marszałkowskie, Urzędy Miast, jak również Związki Zawodowe.
Alan Kusz

Trener, Konsultant

BIOGRAM

Obecnie Kierownik działu szkoleń w ogólnopolskiej sieci sklepów RTV/AGD. Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w
Chorzowie na studiach podyplomowych Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Menedżera Sprzedaży. Ukończył również̇ studia w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej na kierunku HR Business Partner. Członek Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu oraz Stowarzyszenia HR Business Partner. Uczestniczył w zaawansowanej szkole Trenerów Biznesu oraz szkole coachingu menadżerskiego wrocławskiego Moderatora. Od początku kariery związany ze sprzedażą̨ w rożnych branżach (techniczna, finansowa, retail), gdzie przeszedł ścieżkę̨ kariery od doradcy klienta przez menedżera po trenera. Pełnił rolę prelegenta na konferencjach biznesowych („Partnerstwo Biznesowe działów szkoleń́” oraz „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do efektywnej sprzedaży”).
Posiada ponad 1500 godzin szkoleniowych spędzonych na sali oraz w formie training on the job.

TEMATY SZKOLEŃ

Techniki sprzedaży
Zarządzanie zespołami
Motywowanie
Efektywność szkoleń biznesowych
Train the trainers
Negocjacje
Obsługa klienta
Komunikacja
Partnerstwo biznesowe działów HR
Rozwój HR Business Partnerów

REFERENCJE

Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
Bank Zachodni WBK, Stokrotka, Aviva, NC+, Alior Bank, DataContact, Avans, MyCenter,
AGD Market, JATA Dealer FIAT PROFFESIONAL
Agata Bogusiak

Trener w biznesie, HR Business Partner

BIOGRAM

Obecnie Prezes Stowarzyszenia PSTD, HR Business Partner, Trener w biznesie. Zawodowo, od samego początku związana z obszarem zasobów ludzkich. Pierwsze kroki stawiała w wewnętrznych działach personalnych w dużych organizacjach (firmy produkcyjne) teraz we współpracy z Stowarzyszeniem PSTD działa aktywnie na rzecz społeczności zajmującej się zawodowo rozwojem kapitału ludzkiego w organizacjach. W imieniu Stowarzyszenia promuje rozwój rynku szkoleń i doradztwa w Polsce oraz profesjonalizm i etykę menadżerską. Jednocześnie prowadzi własną działalnością szkoleniową. Licencjonowany trener modelu SEB/SEA® oraz certyfikowany trener Standardu HRD BP (Human Resources Development Business Partnering). Studiowała socjologię oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Łódzkim.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności społecznych, kompetencji komunikacyjnych, doradztwa zawodowego, narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi oraz efektywności biznesowej szkoleń. Realizuje projkety mające na celu identyfikacje potencjału rozwojowego w organizacjach. Prowadzi również zajęcia na studiach podyplomowych takich uczelni jak (Akademia Leona Koźmińskiego i Akademii Wyższej Szkoły Biznesu).

REFERENCJE

...............
Dorota Jurzysta

Koordynator, Trener, Doradca

BIOGRAM

Byłam menadżerem wysokiego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem w kierowaniu spółkami prawa handlowego (CEO, Prezes Zarządu). Poza zarządzaniem zespołami pracowniczymi odpowiadałam m.in. za planowanie strategiczne oraz organizację oddziałów zagranicznych w rejonie Europy Środkowej.
Przez kilka lat moja praca polegała na zakładaniu i rozwijaniu firm, które były następnie sprzedawane lub przekazywane mojemu następcy. Największa w ten sposób wyhodowana firma zatrudniała ponad 300 osób i miała 48% udział w rynku.
Obecnie specjalizuję się w doradztwie partycypacyjnym w obszarze formułowania, planowania i wdrażania strategii rozwoju, przeprowadzania zmian oraz zwiększania efektywności biznesowej firm. Jestem zwolenniczką ewolucji a nie rewolucji stąd bliska jest mi filozofia Kaizen i wdrażanie leanowego zarządzania, posiadam uprawnienia Kaizen Coacha.
Przygotowywałam i przeprowadzałam proces zmian w licznych firmach rodzinnych w ramach dwóch edycji unijnego projektu wsparcia firm rodzinnych, jak również na zlecenia prywatne. Dotyczyło to zmian zarówno nagłych (wymuszona sukcesja), jak i wynikających z normalnej działalności firmy takich jak: dramatyczny ? rozwój, zmiana udziałowców, zmiana profilu działania, zmiany rynkowe.

• Wykształcenie


Magister inżynier Politechniki Warszawskiej, Wydział Elektroniki; ukończone Studia Podyplomowe w zakresie Strategii Zarządzania Przedsiębiorstwem w Szkoła Główna Handlowa, Studia Podyplomowe w zakresie Psychologii Biznesu Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Koźmińskiego, Podyplomowe Studium Terapii i Treningu Grupowego (dwuletnie) na
Uniwersytecie Warszawskim, Studium Mentoringu, Coachingu i Doradztwa Grupa TROP, Studium Liderów Rozwoju Kultury Organizacyjnej, Grupa TROP, International Coaching Certification (Certyfikat nr 4351), Analiza transakcyjna (Certyfikat 101), Studia Podyplomowe z zakresu Lean w usługach, certyfikat Kaizen Coach nr 89651 w Szkole Głównej Handlowej

• Doświadczenie zawodowe

Praktyk biznesu – z ogromnym doświadczeniem w kierowaniu spółkami prawa handlowego (CEO, Prezes Zarządu). Przez ponad 15 lat zarządzała zespołami pracowniczymi oraz odpowiadała m.in. za rozwój, znajdowanie okazji biznesowych i ich rozwinięcie oraz organizację oddziałów zagranicznych w rejonie Europy Środkowej. Specjalizowałam się w rozwijaniu firm do momentu ich sprzedaży lub przekazania następcom.

 

TEMATY SZKOLEŃ

Doradca biznesowy - specjalizuję się w doradztwie partycypacyjnym w obszarze formułowania, planowania i wdrażania strategii rozwoju oraz zwiększania efektywności biznesowej firm. Współpracowałam z wieloma firmami rozwijającymi się nie dynamicznie a dramatycznie, przy pokonywaniu kryzysów wynikających z tempa rozwoju. Jestem zwolenniczką ewolucji a nie rewolucji stąd bliska mi jest filozofia Kaizen i wdrażanie leanowego zarządzania, posiadam uprawnienia Kaizen Coacha.


Konsultant zrządzania - przygotowywałam i przeprowadzałam proces zmian w kilkudziesięciu firmach rodzinnych w ramach dwóch edycji unijnego projektu wsparcia firm rodzinnych, a także po skończeniu projektów na zlecenia prywatne. Jestem współautorką książki Firma w rodzinie czy rodzina w firmie – metodologia wsparcia firm rodzinnych.


Trener - prowadzę szkolenia z zakresu szeroko rozumianej komunikacji, zarządzania zmianą, budowaniu zespołów oraz zagadnień związanych ze strategią firm. Na sali szkoleniowej spędziłam ponad 5000 godzin a Uczestnicy cenią mnie za wszechstronne wykształcenie, własne doświadczenia biznesowe, którymi chętnie dzielę się oraz poczucie humoru. Uważam, że bez dialogu międzypokoleniowego nie uda się efektywnie zarządzać.

REFERENCJE

Prowadziłam szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
•Firm produkcyjnych: Sharpa, Lotos, Opoczno SA, Pinokio Sp. z o.o. , De Heus, Amica SA, Baumit, Johnson Control, TRW, Darpol, Alwero, Wielton,
•Firm usługowych: Energa, RWE, Bank Łużyckiego, Hotel Chynów, Aqua Park Wrocław
•Firm handlowych: Immergas SA, Euroland, Super Pharm
•Organizacji pozarządowych: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, Collegium Civitas, Fundacja Masyw Śnieżnika, Stowarzyszenie Zwierzęta Ludziom

 

...
Agnieszka Olejnik

Trener biznesu, HR Manager, konsultant procesów Zarządzania Zasobami Ludzkimi

BIOGRAM

HR-owiec z wykształcenia, doświadczenia i zamiłowania. Posiada wykształcenie wyższe z zakresu metodyki nauczania i filologii (absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: metodyk nauczania, germanista); wykształcenie podyplomowe z zakresu treningów biznesowych, interpersonalnych i coachingu kariery (absolwentka Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie). Jest również ekspertem ds. wizerunku i wystąpień publicznych (absolwentka Francuskiej Szkoły Stylizacji i Wizerunku w Krakowie)
Ponad 10 lat pracowała w biznesie jako Dyrektor ds. HR i Rozwoju Pracowników w polskich i międzynarodowych korporacjach (m.in. sieci kawiarni coffeeheaven, Lafarge Polska).
Od 11 lat pracuje jako konsultant HR (m.in. dla 5aSec Polska, EBS Polska, Pijalnie Wedel Polska) i jako trener biznesu prowadząc wysoko oceniane warsztaty z zakresu HR (rekrutacja i selekcja, oceny okresowe, zarządzanie rozwojem i talentami), komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej, zarządzania czasem, stresem, emocjami, przywództwa i motywowania pracowników, asertywności. Jej sztandarowymi szkoleniami
z zakresu umiejętności miękkich są warsztaty z Wystąpień Publicznych i Autoprezentacji (przeprowadziła ponad 150 szkoleń z tego zakresu). Ogólnie na salach szkoleniowych przepracowała już około 10 tysięcy godzin.

TEMATY SZKOLEŃ

Szkolenia miękkie:
1. Komunikacja interpersonalna z elementami i inteligencji emocjonalnej i sztuki wywierania wpływu
2. Wystąpienia publiczne i autoprezentacja (budowanie wizerunku zawodowego) + praca z kamerą
3. Biznesowy savoir – vivre i budowanie relacji zawodowych
4. Zarządzanie Sobą w Czasie z elementami asertywności
5. Psychologia Obsługi Klienta – w systemach „openspace” (kawiarnie, restauracje, punkty usługowe, sklepy)
6. Train the trainer – treningi dla trenerów wewnętrznych i zewnętrznych
7. Inteligencja emocjonalna – czyli sztuka budowania relacji
8. Wypalenie zawodowe i automotywacja do zmiany

Szkolenia menedżerskie:
1. Współczesne przywództwo(leadership) – czyli kim jest Lider
2. Metody i narzędzia motywowania pracowników
3. Coaching w zarządzaniu – menedżer jako coach
4. Budowanie efektywnych zespołów

Szkolenia ZZL:
1. Efektywna rekrutacja i selekcja pracowników oparta na modelach kompetencyjnych (duże doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i szkoleń dla sieci)
2. Zarządzanie Szkoleniami i Rozwojem w przedsiębiorstwie
3. Wprowadzenie, zarządzanie i monitorowanie systemów Ocen Okresowych w przedsiębiorstwie
4. Certyfikowane kursy dla Specjalistów ZZL

Wykłady motywacyjne (interaktywne): czas trwania 1 – 3 h
1. Jak pokonać i zaprzyjaźnić się z tremą podczas wystąpień publicznych
2. Autoprezentacja i wizerunek jako najsilniejsze narzędzie wpływu społecznego wpływające na sukces zawodowy i osobisty
3. EQ – czyli Inteligencja Emocjonalna jako kluczowa kompetencja wpływająca na nasz sukces zawodowy
4. Każdy Może Być Najlepszy – odkrywanie indywidualnych talentów i mocnych stron- jak świadomie zarządzać swoim potencjałem intelektualno - zawodowym
5. Zjadanie Żab – czyli 10 niezawodnych reguł na poradzenie sobie z odkładaniem spraw na później (zawodowych i osobistych)
6. Kobieta LIDER – atuty kobiecego stylu zarządzania w przywództwie
7. Techniki wywierania wpływu i budowania relacji
8. Powiedz NIE wypaleniu zawodowemu

Wykłady dla studentów:
1. Andragogika – nauczanie osób dorosłych, zawód trener biznesu
2. Autoprezentacja i wizerunek własny w poszukiwaniu pracy i budowaniu dobrych relacji zawodowych – analiza indywidualnego potencjału zawodowego
3. Zarządzanie czasem, komunikacją i zespołem

REFERENCJE

CHI Polska (coffeeheaven)- sieć kawiarni (aktualnie Costa Coffee), Pijalnie Wedel Polska, 5aSec Polska (EBS Polska)– międzynarodowa sieć pralni + inne spółki, Metsa Tissue, Glitter Polska, Cyfrowy Polsat, Uniwersytet Jagielloński (Wszechnica UJ), Wyższa Bielska Szkoła im. Tyszkiewicza, Blycolin Polska – usługi dla hoteli, Opek Polska (obecnie Fedex Polska, Dom Wiedzy, Reporter Young, Małopolski Inspektorat Służby Więziennej, Tauron Polska, Sanepid Polska (Oddział Kraków, Mall Sp. zo.o., Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Polska Izba Celna w Toruniu, Asseco Polska, ZUS Jasło, ZUS Zabrze, Polska Agencja Rynku Rolnego, SGH, Instytut Pamięci Narodowej (IPN), Ministerstwo Finansów, State Street
Katarzyna Kunowska

Filolog, socjolog, trener i konsultant zarządzania

BIOGRAM

Realizuję projekty, których głównym celem jest uwolnienie efektywności i potencjału organizacji, zespołów i osób indywidualnych. Interesują mnie tematy związane z rozwojem potencjału ludzkiego – maksymalizacją ich efektywności i rozwojem talentów danej jednostki. Bliskimi zagadnieniami dla mnie są zasady kaizen i eko rozwiązania. Interesuje mnie komunikacja z wykorzystaniem metody Nonviolence Comunication.

Prowadziłam projekty rekrutacyjne; wdrażałam i nadzorowałam usługi outsourcingu personalnego i outsourcingu usług w branżach logistycznych, automotive i produkcyjnych. Prowadziłam szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników, warsztaty zakresu kadry – płace, rekrutacja, sprzedaż, obsługa klienta, komunikacja, BHP, pakiet Office. Posiadam uprawnienia audytorskie w zakresie normy ISO 9001:2008; z wyróżnieniem ukończyłam studia podyplomowe z zakresu zarządzania jakością łącząc ideę doskonalenia systemu jakości z koncepcją rozwoju personelu w oparciu o wartości i kulturę organizacyjną. Jestem także certyfikowanym trenerem Metody Biegun Marka Kamińskiego.

Posiadam ponad 12 lat doświadczeń w zakresie obsługi klienta, z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych. Moim celem w rozmowach z klientami jest budowanie długofalowego partnerstwa.

...

TEMATY SZKOLEŃ

Zarządzanie przez cele, Budowanie zespołu, Motywowanie personelu, Efektywność osobista, Komunikacja, Obsługa klienta, Relacje partnerskie, Systemy ocen pracowniczych, Zarządzanie talentami, Zarządzanie projektami, Wystąpienia publiczne i prezentacje, Personal Branding, Action Learning, Procesy rekrutacyjne, Mindfullness

REFERENCJE

Wyższa Szkoła Bankowa

Work Service S. A.

Akademia WSB

 

 

WEJDŹ W NOWY ŚWIAT SZKOLEŃ

EFEKTYWNYCH BIZNESOWO

  1. Imię i nazwisko*
    Uzupełnij dane
  2. Firma*
    Uzupełnij dane
  3. E-mail*
    Uzupełnij prawidłowy adres e-mail
  4. Telefon*
    Uzupełnij numer telefonu
  5. Nieprawidłowe dane
  6. Nieprawidłowe dane

 SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA I PRZEKONAJ SIĘ, ŻE WARTO BYĆ PIONIEREM INNOWACJI I ROZWOJU.