Inwestowanie w rozwój ludzi przestaje być jedynie sloganem, a staje się narzędziową praktyką. Celem najbliższego warsztatu, który odbędzie się już 12 marca 2018 w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej jest prezentacja innowacyjnego podejścia do zarządzania szkoleniami w organizacji.

Udział w szkoleniu daje znacznie większe szanse, aby proces rozwojowy dał namacalne owoce "biznesowi". Metodyka zarządzania projektem szkoleniowym wypracowana na bazie Modelu SEB/SEA© daje możliwość odpowiedzi na pytanie: "Jak szkolenie wpłynęło na rezultaty biznesowe firmy"?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Pracowników i menedżerów działów szkoleń i rozwoju
  • Pracowników i menedżerów działów HR,
  • Trenerów, którzy są odpowiedzialni za projektowanie procesów szkoleniowych,
  • Osób, które chcą się rozwijać, jako HR Biznes Partner
  • Menedżerów zorientowanych na efektywne zarządzanie swoimi zespołami

Po warsztatach uczestnicy będą potrafili:

  • Zdefiniować biznesowy wymiar celów szkoleniowych
  • Dokonać analizy potrzeby szkoleniowej, jako potrzeby wsparcia biznesu
  • Zaplanować całościowy plan doskonalenia efektywności swojej polityki szkoleniowej
  • Zaplanować całościowy proces ewaluacji efektywności szkolenia na wszystkich poziomach Kirkpatricka
  • Zaprojektować narzędzia wsparcia efektywności fazy wdrażania kompetencji na stanowisku pracy
  • Zaplanować wzmocnienie swojego wizerunku HR, jako partnera biznesowego

Program

1. Szkolenie to proces, a nie wydarzenie - Jak zobaczyć jasne powiązanie między spotkaniem na sali szkoleniowej a poprawą wyników przedsiębiorstwa?

  • Poznasz Łańcuch Wpływu, określający mechanikę generowanie rezultatu biznesowego w projekcie szkoleniowym
  • Odkryjemy Kluczowe Bariery dla efektywności biznesowej szkolenia i narzędzia pozwalające je pokonać


2. Świat biznesu a świat szkoleń - Jak definiować cele szkoleniowe, by nie pozostawiały wątpliwości, że szkolenie to inwestycja a nie koszt?

  • Poznasz metodykę stawiania celów szkoleniowych wg Modelu Kirkpatricka
  • Nauczysz się wyznaczać cele szkoleniowe powiązane z biznesem i określać metody ewaluacji szkolenia
  • Poznasz przykłady wyznaczonych celów z innych organizacji


3. Analiza potrzeby szkoleniowej a analiza potrzeby biznesowej uwarunkowanej rozwojem kompetencji - Jak zaprojektować szkolenie skazane od samego początku na efektywność biznesową?

  • Nauczysz się jak wspierać potrzeby biznesu poprzez działania rozwojowe
  • Nauczysz się analizować potrzebę szkoleniową, aby powstający na jej bazie projekt szkoleniowy był inwestycją a nie kosztem
  • Wymienisz się doświadczeniami o różnych metodach pogłębionej analizy potrzeb


4. Zmiana zachowań, ważniejsza dla biznesu niż zdobywanie wiedzy i umiejętności - jak przeorientować i wzmocnić narzędziowo proces szkoleniowy, żeby „wycisnąć” z niego wartość dodaną dla organizacji

  • Poznasz standard procesu szkoleniowego nastawionego na rezultaty biznesowe
  • Dowiesz się, gdzie stawiać akcenty, aby szkolenie było efektywne dla firmy
  • Dowiesz się, jakie narzędzia mogą wspierać efektywność biznesową działań rozwojowych
  • Dowiesz się, jaką rolę odgrywają poszczególni interesariusze procesu i jak budować partnerstwo na rzecz szkoleń


5. Ewaluacja szkoleń - "jeśli czegoś nie możesz zmierzyć, nie możesz tym zarządzać" W. Edwards Deming

  • Poznasz Model SEB© - narzędzie do kompleksowej ewaluacji szkoleń na wszystkich poziomach Kirkpatricka

 

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ: http://rekrutacja.wsb.edu.pl/kursy-szkolenia/szkolenia-dla-dzialow-hr/efektywnosc-biznesowa-szkolen---jak-to-osiagnac/dabrowa-gornicza

 

Prowadzący:

Alan Kusz
Trener biznesu, certyfikowany trener Standardu HRD BP
Kierownik działu szkoleń w ogólnopolskiej sieci sklepów RTV/AGD

Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie na studiach podyplomowych Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Menedżera Sprzedaży. Ukończył również studia w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej na kierunku HR Business Partner .

Członek Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu oraz Stowarzyszenia HR Business Partner. Uczestniczył w zaawansowanej szkole Trenerów Biznesu wrocławskiego Moderatora. Od początku kariery związany ze sprzedażą w różnych branżach (techniczna, finansowa, retail), gdzie przeszedł ścieżkę kariery od doradcy klienta przez manedżera po trenera.

Współpracował z takimi firmami jak: Aviva, NC+, Alior Bank, DataContact Avans, MyCenter, AGD Market, JATA Dealer FIAT PROFFESIONAL, BałtykGaz. Autor Modelu Rozwoju Efektywności Biznesowej (REB), prelegent na konferencjach biznesowych („Partnerstwo Biznesowe działów szkoleń” oraz „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do efektywnej sprzedaży”).

Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, zarządzania, obsługi klienta, partnerstwa biznesowego działów HR. Tworzył i wdrażał standardy obsługi klienta dla jednej z dużych firmy z branży retail. Posiada ponad 1500 godzin szkoleniowych spędzonych na Sali oraz w formie training on the job.

Rekomendacje klientów

  • Animex-logo
  • ghelamco

  • indeks
  • ing
  • logo welcome
  • UMWawa

Partnerzy medialni

logo-hr-polska.png

Partnerzy instytucjonalni

      logo K2Training www     logo 2CCcedoz